"Vill man vara fin får man lida pin"

Igår efter att jag kom hem från gymmet åt jag frukost. Det blev en äggröra på två ägg och bladspenat i. Den frukosten kom att bli min lunch också. Sen när jag kom hem sa mamma att det fanns middag och att jag skulle komma och äta. Jag var ganska hungrig om jag kände efter. Det kändes skönt. Men jag sa att jag behövde plugga och att jag skulle äta sen. Sedan vet jag inte riktigt varför, men vi började i varje fall att bråka. Jag agerade som en riktigt omogen liten tonåring och smälde igen dörren riktigt ordentligt till mitt rum. Så den frukosten kom att bli min middag också, jag kan säga att jag hade ganska rejäla skakningar framåt kvällen. Sen nu i morse var jag så sjukt hungrig men jag hade ändå jättestor ångest för att äta eftersom jag inte ätit på så många timmar så kändes det ssom att allt jag åt direkt skulle lagras som fett på min kropp. Jag lyckades dock få i mig lite yoghurt med äpple. Sen blev det lunch i skolan och då ät jag en räksallad. Utöver detta har jag också ätit ca 100 g rostade och saltade nötter. Jag har skakningar igen men jag känner ingen hunger. Bara mega ångest och huvudvärk.

Imorgon ska jag dra till gymmet på morgonen. Först ska jag värma upp på en cykel i omkring 10 min. Därefter styrka och tillsist löpning. På så vis tämmer jag först kolhydratsdepåerna genom styrketräningen för att sedan uppnå optimal fettförbränning under löpningen. Förut brukade jag jämt göra tvärt om, alltså först springa och sen köra styrka. Men jag ska testa ett tag nu att göra tvärt om och se om det ger bättre resultat.


Det är sjuuuukt mycket kalorier i nötter, men ändå så är det nyttigt fett som inte sätter sig på typ magen och som backfat. Så man får helt enkelt käka nötter med måtta.

Kommentarer
Postat av: pam

haha det går typ inte beskriva hur fruktansvärt äckligt det va. :P USCH!



Vad duktig du är föresten!

2008-10-18 @ 10:16:20
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja balansen var ju urlöjlig! fattar inte varför hon inte kunde få cykla till stallet istället liksom? :P



och ja, herregud vad nötter är kaloririka!



jag brukar göra så att jag först kör cykel, sen löpning och sen styrka, så ska bli spännande att se om det ger dig bättre resultat att göra tvärt om :)



kram!

2008-10-18 @ 14:08:32
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0