en kort resa

...... Jag har varit bortrest, därav ingen bloggning, om det nu råkar vara någon därute som saknat mig, vilket jag dock tvivlar på. Ja ja.. Nu är jag tillbaka till kalla Sverige igen, och på nyheterna snackar de om snöstorm och jag vet inte vad.

I matväg vet jag inte riktigt, det känns som att jag bara står och stampar och stampar i nåt jävla träsk. Ett fetto-träsk närmare bestämt. Har ingen aning om jag har gått upp. Eller det är nog ingen fråga om OM jag har gått upp utan snarare hur mycket jag har gått upp. Men det lär jag få svar på imorgon. Innan jag åkte stod vågen på 53,2 vilket bara det är på tok för mycket.

Idag har jag ätit 2 ägg och 100g rostade och saltade jordnötter.
Fan vad onödigt med nötterna, kunde väl tagit en frukt istället?! Men nääe...

image58
Kommer jag någonsin att nå perfektion och vad är perfektion för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0