Söndagsångest

Åååh jag hatar söndagar. Det har inte gått så bra i matväg idag heller vilket gör att jag hatar söndagar ännu mer.
En annan sak som jag har kommit på är att jag verkligen är sämst på att ljuga. Jag blir så nervös. När jag kom hem, ungefär vid 20:tiden frågade mamma om jag inte skulle äta. Jag hade redan innan på vägen hem planerat ut vad jag skulle säga att jag hade ätit eftersom att jag visste att det skulle komma upp på tal. Ändå så blir jag så nervös när hon frågar, och helt utan att jag vill det så gör jag alltid någon onaturlig gest. Typ: "Nej, vi käkade spagetti och köttfärssås hos klara" (för handen mot halsen och kliar lite lätt)  Exepelvis gör jag så.. eller så pillar jag med håret, eller gör någon konstig onaturlig blinkning. För att inte tala om hur min röst låter vid såna tillfällen, den låter ju helt darrig och ljus.
neej asså jag måste verkligen jobba på det där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0