Just another day

Idag när det var dags för lunch fick jag lite smått panik. Jag kände mig inte alls hungrig och ville verkligen inte äta något. Så jag drog till med att jag skulle åka och äta lunch med min mamma men istället så tog jag värsta långpromenaden.
Vart jag än tittade såg jag smala människor kändes det som. Jag är verkligen trött på att känna mig som ett stort jävla fetto nu. Visst att det är gott att äta men just nu känner jag bara att det inte är värt det, och speciellt inte den ångesten som det medför. Jag är trött på att jag inte märker några stora resultat. Men det är bara för att jag tvingar mig själv att äta samtidigt som jag tvingar mig själv att inte äta.

Aja, jag vet inte vad jag babblar om...

Dagen i matväg har i varje fall vart såhär:
Frukost: 1 ägg och lite keso
Lunch: 1 äpple
Middag: 3 msk köttfärs

Jag har inte orkat räkna ut hur mycket kcal det är men jag känner mig ganska hungrig nu. Men dom känslorna måste jag bara förtränga.

För övrigt har jag kört 55 minuters spinning idag. Svettades som en gris!


Man står sig ändå rätt länge på 1 ägg, och så är det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0