Det kryllar av dem!

Jag har sjukt mycket kramper i magen. Fan vad ont det gör :S Att bropå ingenting.....

Idag skulle jag egentligen gymmat men jag kände att det var så sjutk längesen jag var ute och sprang. Sagt och gjort, jag satte på ipoden och stack ut. Det var faktiskt första gången på länge jag tyckte att det var skönt att springa. Varje steg var liksom inte en plåga, som det vanligtvis brukar va annars. Jag slog till och med tidsrekord på min 5 km runda.
Det var verkligen galet många andra som var ute och sprang, smala som tjocka. Stötte på minst 10 stycken.

För övrigt har jag ätit detta idag:

Frukost: havregrynsgröt och yoghurt (inte tillsammans såklart)
Lunch: ungefär 1 dl keso med isbergssallad, tomat och lök
Middag: ? Det blev ingen riktig middag men jag käkade tre vindruvor och en bit morot när jag kom hem från joggingrundan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0