Ännu en dag utan resultat

Idag när jag gjorde mitt dagliga mrogonbesök på vågen hade det inte gått nedåt så mycket som jag ville så i protest äter jag två mackor med ost till frukost. Plus havregrynsgröt. (Dumma jag!) Lunchen hoppade jag över fast sen åt jag ett äpple vid 15-tiden och nu när jag kom hem från gymmet åt jag några körsbärstomater och lite vitkål. Så trots den totalt oacceptabla frukosten kanske vågen ändå kommer visa bättre resultat imorgon.

För övrigt ska jag bara vara hemma ikväll. Jag känner mig helt deppig. Och fet.


Kommentarer
Postat av: linda

Jag gillar din blogg, tösen! Jag känner igen så mycket i det du skriver.. Jag hoppas allt blir bra för dig och att du snart blir nöjd. Så du slipper detta.



Jag har en fråga bara, vad heter tjejen på bilden? :) känner igen henne så sjukt, men kan inte placera. Grymt söt iallafall!

2008-10-18 @ 17:32:55
URL: http://burnitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0