Ångesten förstör

Idag ska jag iväg på en grej med min mamma från klockan 9 till klockan 21 ikväll. Vilket betyder att mamma kommer att vara med mig hela dagen och se vad jag äter så det finns alltså inga undanflykter. Och det som gör mig mest orolig är att man kommer att bli serverad både lunch middag och fika. Jag har sån sjukt stor ångest/panik över att jag inte vet vad som kommer att serveras. Det skulle kännas mycket mera tryggt om jag visste att jag själv typ kunde beställa en sallad. Det är så jäkla synd för jag vill inte att den här dagen som skulle kunna bli hur rolig som helst ska förstöras för att jag ska gå omkring och oroa mig över maten. 
 
Förövrigt är det 4 oktober, kanelbullens dag idag. Helt sjukt att man kommer på dagar för bullar och våfflor och semlor och allt vad det nu är. Verkligen en undanflykt för att få moffa i sig såna onyttigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0