Enough

Jag har inte orkat blogga på ett tag nu... Jag orkar ingenting längre och jag känner att allt håller på att rasa samma nu. Jag har gått ner, vet ej hur mycket men enligt måttbandet är det ganska mycket. Folk i skolan börjar oroa sig och tjata, hemma är det ännu värre. För att inte tala om hur dåligt jag själv mår, varför mår jag inte bra? Det är ju detta jag strävar efter hela tiden, att gå ner i vikt. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vågar inte äta nåt för jag är så rädd att jag kommer att börja hetsa. Jag vill bara berätta ALLTING om hur jag känner för mina föräldrar. Herregud jag är snart 18 år jag vill inte ha det såhär längre!! Jag vill kunna äta vad jag vill och inte känna mig tjock. Jag har inte vågat väga mig heller, men att dömma från hur mina byxor sitter vet jag att jag aldrig under de senaste typ 5 åren har varit nere på den här vikten och ändå känner jag mig fetare än nånsin. Jag orkar inte ge lika mycket när jag tränar heller.

Förlåt för ett så deprimerande inlägg. Men jag vet inte om jag vill ha kvar bloggen längre, jag vill bara komma bort från allt som har med detta att göra. Det finns ett liv utanför fokus på vikt, mat träning och det livet vill jag våga leva nu.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Sök hjälp!!



Utnyttja det faltum att du är inne i ´berättar-tankar´!! Det finns ett annat liv, utan ångest depp å ständig utseendefixering! Börjar man äta mer, kommer hjärnan få den energi den behöver fär att funka, för att kunna sända ut det hormon i kroppen som vi mår bra (bättre) av!

Vill du inte berätta f föräldrar, börja m ngn kompis, släkting, skolsyster, ...



Livet är för kort för att gå runt och må dåligt!



Take Care// Nikki

2008-11-12 @ 18:31:36
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad jag blev glad nu! trots allt det jobbiga och ångestframkallande som du befinner dig i.

gör det! berätta!

jag gjorde det för cirka två år sedan!

och vilket liv jag har missat under mina år med ätstörningar!! jag trodde aldrig att man kunde njuta så mycket bara utav att finnas till!

så berätta! det kommer känns så otroligt utlämnande och du kommer gå utanför dina egna regler och normer, men skit i det, berätta bara. även om du ångrar dig direkt efteråt kommer du tacka dig själv resten av livet när du får hjälp och förstår att alla människor i din omgivning bara vill hjälpa dig för att de bryr sig om dig!

PUSS och ta hand om dig och din kropp, man lever en gång och man har en kropp, glöm inte det! Du är stark!

2008-11-13 @ 19:35:22
Postat av: Ulrica

Berätta, så du kan få den hjälp du behöver.



Ta hand om dig.

Kramen

2008-11-21 @ 09:45:36
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-26 @ 12:30:45
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

GÅ IN Å MIN BLOGG GUMMAN JAG HAR TAGIT REDA PÅ HUR DE KÄNDISAR SOM LYCKATS GÅTT NER I VIKT ÄTIT OCH HUR DE TRÄNAR OCH OCKSÅ TAGIT REDA PÅ VAD DE FASTAR MED. SÅÅÅÅÅÅ NU BÖRJAS DET, DE KAN DÅ KAN VII. NU SKA VI RASA I VIKT OCH BLI VACKRA! <33

2008-12-04 @ 09:24:51
URL: http://skinnylikenicole.blogg.se/
Postat av: linda

Känner igen mig som fan. Hoppas allt blir bra nu. Starkt utav dig att våga ta steget ut ur det hela!

2009-01-31 @ 14:31:33
URL: http://burnitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna skriva din mejl så man kan mejla dig anonymt ? puss

2009-05-04 @ 18:32:39
Postat av: tomate

jag tror du mår skit för att du inte äter ett skit.



då mår kroppen skit om den inte får den näring den behöver.



hoppas du blir bättre

2009-06-08 @ 19:17:57
URL: http://tomate.webblogg.se/
Postat av: t

tycker btw att du ska fortsätta blogga.



du skriver bra!

2009-06-09 @ 16:24:05
URL: http://tomate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0